FANDOM

Okrzyk bojowy jest zdolnością aktywowaną od razu po wystawieniu danej karty na stół. Efekty mogą być bardzo różne w zależności od opisu i sytuacji na stole.

UwagiEdytuj

  • Zdolność wybranej karty jest aktywowana jedynie w chwili wystawienia stronnika na stół. Wyciszenie karty z okrzykiem bojowym nie wpływa na jego zdolność.
  • Przy niektórych kartach, aby użyć zdolności okrzyku musisz spełnić niektóre warunki. Np. zadanie obrażeń stronnikowi nie zadziała gdy nie ma żadnych na arenie, w takiej sytuacji stronnik może być nadal wyrzucony na pole gry, ale jego okrzyk bojowy nie zadziała.
  • Okrzyk bojowy nie zadziała, jeśli efekt wyrzucenia tej karty jest efektem innej katy. Umiejętność zadziała tylko przy bezpośrednim wystawieniu karty na pole gry.

Karty polecaneEdytuj

  • Brann Miedziobrody – jego umiejętność pozwala na to,że wszystkie okrzyki bojowe jakie są zagrane gdy on jest na stole zostają podwojone.

Lista kart Edytuj

Nazwa Mana Atak Zdrowie Talia Opis
Akolita Zmierzchu 3 2 4 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zamień atak tego stronnika z atakiem innego stronnika, jeśli masz w ręce Smoka
Alanna, Zaklinaczka Smoków 9 5 5 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Przyzwij Smoka 5/5 za każde zaklęcie rzucone przez ciebie w tej grze, które kosztuje (5) lub więcej.
Alchemiczka Mrocznych Włości 5 4 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Przywróć 5 pkt. zdrowia.
Anduin, Żniwiarz Cieni 8 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Zniszcz wszystkich stronników z atakiem 5 lub większym
Apostoł C'Thuna 3 2 1 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Zadaj 2 pkt. obrażeń. Daj twojemu C'Thunowi +2/+2 (gdziekolwiek jest).
Arcybiskup Benedykt 8 4 6 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Wtasuj kopie talii przeciwnika do twojej talii.
Arcyzłodziej Rafaam 9 7 8 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Odkryj potężny Artefakt.
Argentowa kopia 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, ta broń otrzymuje +1 do wytrzymałości.
Beztwarzowy przywoływacz 6 5 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Przyzwij losowego stronnika o koszcie 3.
Bliźniaczy Cesarz Vek'lor 7 4 6 Przedwieczni Bogowie Prowokacja Okrzyk bojowy: Jeśli twój C'Thun ma co najmniej 10 ataku, przyzwij kolejnego Bliźniaczego Cesarza.
C'Thun 10 6 6 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Zadaj obrażenia równe atakowi tego stronnika rozdzielone losowo pomiędzy wszystkimi wrogami.
Ciałostrojna 4 3 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: otrzymuje Prowokację jeżeli w twojej talii masz stronnika z Prowokacją. To samo z Boską tarczą, Kradzieżą życia i Furią wichru.
Cieknący szlam 6 5 4 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Otrzymuję Agonię losowego stronnika z twojej talii.
Ciemność 4 20 20 Koboldy i Katakumby Zaczyna w stanie uśpienia. Okrzyk bojowy: Wtasuj 3 Świece do talii przeciwnika. Kiedy zostaną dobrane, Ciemność budzi się.
Czaromiot 3 3 4 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Dodaj losowe zaklęcie do ręki każdego gracza.
Czarożerczyni 6 6 5 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Skopiuj moc specjalną przeciwnika.
Czempion Światłości 3 4 3 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Wycisz Demona
Czempionka Alexstrazy 2 3 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do ataku i Szarżę, jeśli masz w ręce Smoka.
Czo'gal 7 7 7 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Następne zaklęcie, jakie rzucisz w tej turze, kosztuje zdrowie zamiast many.
Czychający w grobowcu 5 5 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Dodaj do twojej ręki losowego stronnika z Agonią, który zginął w tej grze..
Czyniąca uroki 5 2 7 Rycerze Mroźnego Tronu Prowokacja. Zamroź każdą postać zranioną przez tego stronnika.
Dendrolog 2 2 3 Projekt Hukatomba Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz drzewca Odkryj zaklęcie.
Dzika wędrowniczka 4 4 4 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Daj przyjaznej Bestii +3 do zdrowia.
Eadric Czysty 7 3 7 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Zmień atak wszystkich stronników przeciwnika na 1.
Elektra Gromowładna 3 3 3 Projekt Hukatomba Okrzyk bojowy: Twoje następne zaklęcie w tej turze rzucone jest dwukrotnie
Eliza Astrowidząca 4 3 5 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Wtasuj "Mapę do Złotej Małpy" do twojej talii.
Eteryczny przywoływacz 5 6 3 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Odkryj zaklęcie.
Furiat Amgama 3 1 5 Przedwieczni Bogowie
Garosz, Pan Plagi 8 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Wyposaż bohatera w Ostrze Cienia 4/3, które zadaje także obrażenia sąsiednim stronnikom.
Geomantka Zmierzchu 2 1 4 Przedwieczni Bogowie Prowokacja. Okrzyk bojowy: Daj twojemu C'Thunowi Prowokację (gdziekolwiek jest).
Gildyjna rekruterka 5 2 4 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Rekrutuj stronnika o koszcie (4) lub mniejszym.
Gnomferatu 2 2 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Usuń górną kartę z talii przeciwnika.
Gorejący kolos 6 6 6 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Odrzuć wszystkie karty broni z ręki. Otrzymuje ich statystyki.
Gorgona Zola 3 2 2 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Wybierz przyjaznego stronnika. Dodaj jego złotą kopię do twojej ręki.
Gormok Palownik 4 4 4 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Zadaj 4 pkt. obrażeń, jeśli kontrolujesz co najmniej 4 innych stronników.
Gorylobot A-3 4 3 4 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz innego Mecha, Odkryj Mecha.
Grobowy pająk 4 3 3 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Odkryj bestię.
Grzechoczący hultaj 4 2 2 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Przyzwij Szkielet 5/5. Agonia: Przyzwij taki sam twojemu przeciwnikowi.
Grzybomanta 5 2 2 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Daj sąsiednim stronnikom +2/+2.
Grzybowy zaklinacz 3 3 3 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Przywróć 2 pkt. zdrowia wszystkim przyjaznym postaciom.
Gul'dan, Grabieżca Krwi 10 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Przyzwij wszystkie przyjazne Demony, które zginęły w tej grze.
Guślarka Zmierzchu 5 6 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Jeśli twój C'Thun ma co najmniej 10 ataku, przywróć 10 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.
Głodny ettin 6 4 10 Koboldy i Katakumby Prowokacja. Okrzyk bojowy: Przyzwij losowego stronnika o koszcie (2) twojemu przeciwnikowi.
Herold Volazj 6 5 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Przyzwij kopię 1/1 każdego z twoich pozostałych stronników.
Herold Zagłady 8 7 9 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Daj twojemu C'Thunowi +2/+2 (gdziekolwiek jest). Jeśli nie żyje, wtasuj go do swojej talii.
Hodowca bestii 5 3 3 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz Bestię, przyzwij losową Bestię.
Hyldnirska wojowniczka 3 4 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy Zamroź twoich pozostałych stronników.
Inkrustowany skarabeusz 2 1 1 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Odkryj kartę o koszcie (3).
Jaina, Pani Mrozu 9 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Przyzwij Żywiołaka wody 3/6. Twoje żywiołaki w tej grze mają Kradzież życia.
Jaskiniowa błyskogrzebka 2 3 1 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Dobierz broń z twojej talii.
Jednooka potwora 4 3 3 Przedwieczni Bogowie Prowokacja. Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do zdrowia za każdego wrogiego stronnika.
Jeździec niuchacza 1 2 3 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Przyzwij losowego stronnika o koszcie (1) twojemu przeciwnikowi.
Justycjariuszka Mariel 6 6 3 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Zastąp twoją startową moc specjalną ulepszoną mocą.
Kapłanka Upadłego Słońca 1 2 1 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Daj przyjaznemu stronnikowi +1 do ataku.
Katrina Zimnognik 8 6 6 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy i Agonia: Rekrutuj Bestię
Kiełzar lansjer 5 5 5 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, przywróć 7 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.
Kiełzar rybołów 2 2 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: daj przyjaznemu stronnikowi Obrażenia zaklęć +1.
Kiełzar totemistrz 3 3 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Przyzwij losowy Totem.
Klaxxi Tkacz Bursztynu 4 4 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Otrzymuje +5 pkt. zdrowia, jeśli twój C'Thun ma co najmniej 10 ataku.
Klinga Cienia 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Twój bohater posiada w tej turze Niewrażliwość.
Kobold bibliotekarz 1 2 1 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Dobierz kartę. Zadaj 2 pkt. obrażeń twojemu bohaterowi.
Kobold burzownik 5 5 5 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz wszystkie 4 podstawowe Totemy, przyzwij Al'Akira Władcę Wichrów.
Kobold gmeracz 3 1 3 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Przywróć jedną z twoich zniszczonych broni do twojej ręki.
Koboldzia pustelniczka 1 1 1 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Wybierz podstawowy totem. Przyzwij go.
Koboldzia uczennica 3 2 1 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Rozdziel losowo 3 pkt. obrażeń między wszystkich wrogów.
Kościana mara 8 5 5 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy Daj przyjaznemu stronnikowi +4/+4 oraz Prowokację.
Kraken z Północnych Mórz 9 9 7 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Zadaj 4 pkt. obrażeń.
Kruk chowaniec 2 2 2 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Ujawnij zaklęcie z każdej talii. Jeżeli twoje kosztuje więcej, dobierz je.
Krwawa brzytwa 4 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy i Agonia: Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom
Krzewicielka Zła 2 2 3 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Daj twojemu C'Thunowi +2/+2 (gdziekolwiek jest).
Król Trzęsibrzuch 8 5 5 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zamień się taliami z przeciwnikiem. Daj mu Królewską daninę, aby mógł odwrócić zmianę.
Królewski Elekk 2 3 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, dobierz go.
Królewski Obrońca 3 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do wytrzymałości, jeśli kontrolujesz stronnika z Prowokacją.
Książę Keleseth 2 2 2 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy Jeśli w twojej talii nie ma kart o koszcie (2), daj +1/+1 wszystkim stronnikom w twojej talii.
Książę Taldaram 3 3 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy Jeśli w twojej talii nie ma kart o koszcie (3), przemienia się w kopię 3/3 wybranego stronnika.
Książę Valanar 4 4 4 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy Jeśli w twojej talii nie ma kart o koszcie (4), otrzymuje Kradzież życia oraz Prowokację.
Księżna Huhuran 5 6 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Aktywuj efekt Agonii przyjaznego stronnika.
Kultysta Skerama 6 7 6 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Daj twojemu C'Thunowi +2/+2 (gdziekolwiek jest).
Kultystka Krwawych Żagli 3 3 4 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz Pirata, daj twojej broni +1/+1.
Kustosz muzeum 2 1 2 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Odkryj kartę z Agonią.
Lansjerka z Gadżetonu 1 1 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, zyskaj +1/+1.
Lilian Voss 4 4 5 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojoy: Zastąp zaklęcia w twojej ręce losowymi zaklęciami (z klasy przeciwnika).
Lynessa, Lament Słońca 7 1 1 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Rzuć na tego stronnika każde zaklęcie rzucone przez ciebie na twoich stronników w tej grze.
Malkorok 7 6 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Wyposaż się w losową broń.
Manipulator energii 4 4 5 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Jeśli masz w ręce karty, których nie było w twojej talii na początku gry, zmniejsz ich koszt o (2).
Miotaczka Cieni 5 4 4 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Wybierz przyjaznego stronnika. Dodaj do ręki jego kopię 1/1, która kosztuje (1).
Mistrz Dębosercy 9 5 5 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Rekrutj stronników z atakiem 1, 2 i 3.
Mistrz ewolucji 4 4 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Przemień przyjaznego stronnika w losowego stronnika kosztującego (1) więcej.
Mistrz lansjer 6 5 6 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, Mistrz otrzymuje Prowokację oraz Boską tarczę.
Mistrzyni ceremonii 3 4 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Otrzymuje +2/+2, jeśli kontrolujesz stronnika z Obrażeniami zaklęć.
Mroczny Arakkoa 6 5 7 Przedwieczni Bogowie Prowokacja. Okrzyk bojowy: Daj swojemu C’Thunowi +3/+3 (gdziekolwiek jest).
Mroczny Mówca 5 3 6 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Zamień statystyki z przyjaznym stronnikiem.
Mroczny handlarz 2 2 2 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Odkryj kartę o koszcie (1).
Mroczny nimbostratus 2 2 2 Projekt Hukatomba Okrzyk bojowy: Dodaj losowego Żywiołaka do twojej ręki.
Mrrrruzlok 2 2 2 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Zamroź przeciwnika.
Mrukon Trzęsiciel 7 7 7 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Cofnij twoich pozostałych stronników do twojej ręki. Kosztują (1).
Mukla, Tyran z Doliny 6 5 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Dodaj 2 Banany do twojej ręki.
Murlok Tycipłetw 0 1 1 Liga Odkrywców
Mówca śmierci 3 3 4 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy daj przyjaznemu stronnikowi Niewrażliwość w tej turze.
N'Zoth Skaziciel 10 5 7 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Przyzwij twoich stronników z Agonią, którzy zginęli w tej grze.
Nauczyciel szermierki 3 2 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Następne użycie twojej mocy specjalnej kosztuje (2) mniej.
Naznaczona C'Thuna 4 4 2 Przedwieczni Bogowie Boska Tarcza. Okrzyk bojowy: Daj twojemu C'Thunowi +2/+2 (gdziekolwiek jest).
Nikczemny szkielet 4 1 1 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1/+1 za każdego stronnika, który zginał w tej turze.
Obrońca Omega 4 2 6 Projekt Hukatomba Prowokacja. Okrzyk bojowy: Jeśli masz 10 kryształów many otrzymuje +10 do ataku.
Ofiarna bohaterka 1 2 1 Przedwieczni Bogowie Agonia: Daj losowemu przyjaznemu stronnikowi Boską tarczę.
Ogniomistrz Zmierzchu 3 2 2 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim wrogim stronnikom.
Opancerzony szabrownik 4 2 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy daj +2/+2 twoim stronnikom z Prowokacją.
Opętany ghul 3 3 3 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim pozostałym stronnikom.
Orczyca trubadur 3 3 2 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Daj twoim pozostałym stronnikom +1 do zdrowia.
Ostrze C'Thuna 9 4 4 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Zniszcz stronnika. Dodaj jego atak i zdrowie do ataku i zdrowia C'Thuna (gdziekolwiek jest.)
Ostrzoręki grabieżca 4 4 4 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3 i Prowokację jeśli masz 15 zdrowia lub mniej..
Pancerny rumak 4 5 3 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, rumak otrzymuje Szarżę.
Partner sparingowy 2 3 2 Wielki Turniej Prowokacja Okrzyk bojowy: Daj stronnikowi Prowokację.
Pierwszy mat N'Zotha 1 1 1 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Wyposaż bohatera w Zardzewiały Hak 1/3.
Podpłetwy inkwizytor 1 1 3 Przedwieczni Bogowie Agonia: Twoja moc specjalna zmienia się w „Przyzwij Murloka 1/1.”
Ponura nekromantka 4 2 4 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy Przyzwij dwa Szkielety 1/1.
Poszukiwaczka Relikwiarza 1 1 1 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Otrzymuje +4/+4, jeśli kontrolujesz 6 innych stronników.
Pożeracz sekretów 4 2 4 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Zniszcz wszystkie wrogie Sekrety. Otrzymuje +1/+1 za każdy.
Pradawny cień 4 7 4 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Wtasuj "Pradawną klątwę" do twojej talii. Klątwa ta zada ci 7 pkt. obrażeń, kiedy zostanie dobrana.
Prastara tarczowniczka 7 6 6 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Jeśli twój C'Thun ma co najmniej 10 ataku, otrzymujesz 10 pkt. pancerza.
Pretendentka z Darnassus 2 2 3 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Otrzymujesz pusty kryształ many. Agonia: Tracisz kryształ many.
Prostacki homunkulus 2 2 4 Koboldy i Katakumby Prowokacja Okrzyk bojowy: Zadaj 2 pkt. obrażeń twojemu bohaterowi.
Przyczajone widmo 6 4 6 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Zniszcz wszystkie zaklęcia o koszcie (1) w obu rękach i talii.
Płatnerz suchowąsów 2 2 2 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Otrzymujesz 2 pkt. pancerza za każdego wrogiego stronnika.
Płomień zmierzchu 4 3 3 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zadaj 3 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom, jeśli masz w ręce Smoka.
Ranny kvaldir 1 2 4 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Zadaj 3 pkt. obrażeń temu stronnikowi.
Reno Jackson 6 4 6 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Jeśli twoja talia ma nie więcej niż 1 sztukę jakiejkolwiek karty, w pełni ulecz twojego bohatera.
Rexxar, Łowca Śmierci 6 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim wrogim stronnikom.
Rhok'delar 7 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Jeśli w twojej talii nie ma stronników, zapełnij twoją rękę zaklęciami łowcy.
Rozpruwacz pustki 3 3 3 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zamień atak i zdrowie wszystkich pozostałych stronników.
Rzeźbiarka totemów 4 4 4 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Przyzwij losowy Totem.
Sabotażysta 3 4 3 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Moc Bohatera twojego przeciwnika kosztuje (5) więcej w nastepnej turze.
Samotny czempion 1 2 3 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Otrzymuję Boską tarczę i Prowokację, jeśli nie kontrolujesz innych stronników.
Samotny tropiciel 3 4 2 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Daj +1/+1 wszystkim stronnikom z Agonią, których masz w ręce.
Sindragosa 8 8 8 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Przyzwij dwóch Zamrożonych czempionów 0/1.
Sir Płetwin Mrrgglton 1 1 3 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Odkryj nową, podstawową moc specjalną.
Skamieniały dinozaur 8 8 8 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Otrzymuje Prowokację, jeśli kontrolujesz Bestię.
Skazani na saronit 4 2 3 Rycerze Mroźnego Tronu Prowokacja. Okrzyk bojowy: Przyzwij kopię tego stronnika.
Skorpiotron 2 1 2 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zniszcz stronnika z atakiem 1 lub mniejszym.
Smoczy agent 2 1 4 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do ataku i Prowokację, jeśli masz w ręce Smoka.
Smoczy kowal 4 3 4 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zmniejsz koszt losowej broni w twojej ręce o (2).
Smokobójczyni 3 4 3 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zadaj 6 pkt. obrażeń smokowi.
Smokowiec Północy 4 1 4 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do ataku za każdą pozostałą kartę w twojej ręce.
Spaczony prorok 6 2 3 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom niebędącym murlokami.
Sprzedawca przekąsek 4 3 5 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Przywróć 4 pkt. zdrowia każdemu bohaterowi.
Stajenna 3 4 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: W tej turze daj przyjaznej Bestii Niewrażliwość.
Starszy Krzyżowiec 6 5 5 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Dodaj losową kartę paladyna do twojej ręki.
Strażniczka Uldamanu 4 3 4 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Ustaw atak i zdrowie stronnika na 3.
Strażnik Zmierzchu 4 2 6 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do Ataku i Prowokację, jeśli masz w ręku Smoka.
Szemrany handlarz 2 2 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Otrzymujesz +1/+1, jeśli kontrolujesz Pirata.
Szperacz kanałowy 3 1 1 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Przyzwij Olbrzymiego szczura 2/3.
Sługa Yogg-Sarona 5 5 4 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Rzuć losowe zaklęcie za (5) lub mniej (cel wybierany losowo).
Tajemniczy pretendent 6 6 6 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Umieść jeden Sekret każdego typu z twojej talii na polu bitwy.
Temporus 7 6 6 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Twój przeciwnik rozgrywa dwie tury. Następnie ty rozgrywasz dwie tury.
Thrall, Prorok Śmierci 5 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Przemień twoich stronników w losowych stronników kosztujących (2) więcej.
Tragarz oręża 2 1 2 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Daj przyjaznemu stronnikowi +2 do ataku.
Uczona z Mrocznych Włości 2 3 2 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Odrzuć losową kartę. Agonia: Dobierz kartę.
Upiorna przywoływaczka 4 2 6 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: dodaj zaklęcie Lustrzane odbicie do twojej ręki.
Upiór mrozu 3 3 4 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Dobierz kartę, jeśli któryś przeciwnik jest zamrożony.
Uther, Hebanowy Miecz 9 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Wyposaż bohatera w broń 5/3 z Kradzieżą życia.
Val'kyria córa słońca 5 5 4 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy Daj sąsiednim stronnikom +2 do zdrowia.
Valeera, Ostrze Pustki 9 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: otrzymuje Ukrycie do twojej następnej tury.
Warzygrzyb 4 4 4 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Przywróć 4 pkt. zdrowia.
Weteranka Acherusa 2 2 1 Rycerze Mroźnego Tronu Daj przyjaznemu stronnikowi +1/+1.
Widmowa szabrowniczka 4 3 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Otrzymuje statystyki twojej broni.
Wieczny Wartownik 2 3 2 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Odblokuj twoje Przeciążone kryształy many.
Wskrzesiciel ciał 5 3 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Daj przyjaznemu stronnikowi opis: Agonia: Przywróć tego stronnika na pole biwy.
Wydobyty raptor 3 3 4 Liga Odkrywców Okrzyk bojowy: Wybierz przyjaznego stronnika. Skopiuj efekt jego agonii.
Wyjąca dowódczyni 2 3 2 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Dobierz stronnika z Boską tarczą z twojej talii.
Xaril, Zatruty Umysł 4 3 2 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy oraz Agonia: Dodaj losową kartę Toksyny do twojej ręki.
Yogg-Saron, Kres Nadziei 10 7 5 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Rzuć losowe zaklęcie za każde zaklęcie już rzucone przez ciebie w tej grze (cele są wybierane losowo).
Zajadła przywoływaczka 7 4 4 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Ujawnij zaklęcie z twojej talii. Przyzwij losowego stronnika o takim samym koście.
Zakazany drzewiec 1 1 1 Przedwieczni Bogowie Okrzyk bojowy: Wydaj całą twoją manę. Otrzymuje +1/+1 za każdy wydany punkt many.
Zaklinacz mgieł 6 4 4 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Daj wszystkim twoim stronnikom w ręce i w talii +1/+1.
Zaklinaczka mchu 5 1 1 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Przemień przyjaznego stronnika w Żywiołaka 6/6.
Zblazowany krwiopijca 1 1 1 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Zniszcz przyjaznego stronnika, a otrzyma +2/+2.
Zjawa 5 3 3 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1/+1 za każdego rannego stronnika.
Zszyty łowca 3 2 2 Rycerze Mroźnego Tronu Okrzyk bojowy. Odkryj: kopię stronnika z twojej talii.
Zwiadowca fal'dorei 4 4 4 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Wtasuj trzy zasadzki do twojej talii. Kiedy któraś z nich zostanie dobrana, przyzwij Pająka 4/4.
Żarłoczny sześcian 5 4 6 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zniszcz przyjaznego stronnika. Agonia: Przyzwij 2 kopie zniszczonego stronnika.
Żongler płomieni 2 2 3 Wielki Turniej Okrzyk bojowy: Zadaj 1 pkt. obrażeń losowemu wrogowi.
Żrący śluz 5 5 5 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: Zniszcz broń przeciwnika.
Żywiołak pogłosu 2 1 1 Koboldy i Katakumby Okrzyk bojowy: następny Okrzyk bojowy: jaki zagrasz w tej turze, aktywowany jest dwukrotnie.